Det råder en
världssituation där gazaborna på sin höjd är involverade i kulturens hela
betydelse på ett eller annat sätt som ett konkurrenskraftigt folk i förhållande
till dagens krav. Livets trådar är ordnade i enlighet med naturens mening, med
råd från var och en som anser att förvaltningen av det levande livet passar in
saker i ens eget liv för att få rätt råd omedelbart på plats för allas
uppgiftsfärdigheter och konkurrenskraft i ens förväntan på sin tid.
Att svara
omsorgsfullt på livets krav är i varje enskilt fall en lärosituation, och det
största behovet av hjälp består av konkurrensfaktorer och alltid behovet av
uppgifter för att trygga livsbetingelserna. Inlärning ses också som verklig
intelligens, framsteg i hjälpande arbete, ordningen på olika människors
livstrådar under livets gång.
I en anda av
hjälpande arbete börjar människor närma sig situationen att planera saker på
sin egen livlina, så länge ansvaret inte är för stort för någon med de råd de
kan få.
Denna fas kommer
att bli bekant för oss senare. Att planera hela sitt liv handlar specifikt
om att schemalägga sina angelägenheter under en livstid för att vara det som
bäst tillfredsställer ens framgång, håller en frisk och välmående och blir en
som tror på livet.
Familjer och
deltagare i återuppbyggnaden av samhället på grundval av principerna om livets
bästa är en viktig del av en framgångsrik återuppbyggnad genom principerna om
konkurrens med extern hjälp och principen om lika fördelning till de behövande.
Diskussion som
innebär ömsesidig hjälp och hjälp till familjer eller individer i nöd kan fritt
betraktas som lärande och träning för närstående och bekanta som är närvarande
i hjälpsituationer, som på ett nyttigt sätt kan lära sig nya och viktiga
lärdomar om det mänskliga livets framgångsbehov i alla sociala eller världsliga
situationer i förhållande till sina egna förutsättningar att klara sig och
utvecklas i livet. Ansvaret för mänskligheten måste växa i världen, i alla
tider och på varje plats i världen.
De uppgifter som
den ursprungliga nationella administrationen på Gazaremsan hade är redan
välbekanta och säkert vägledande. Den nationella identiteten kan betraktas som
förvaltningens viktigaste uppgift, eftersom biståndet är utformat för att svara
på behoven hos människorna i den sociala ordningen. Den politiska uppgiften att
hjälpa är att genomföra och förvalta biståndsplanen på ett professionellt sätt,
i linje med en stark karriär i att hjälpa till enligt planen och som är
tillräckligt involverad i arbetsprocessen för alla parter som är involverade i
arbetsprocessen.
Det måste skapas
övergångar från ledarskap till familje- och samhällscentrerad välfärdsplanering
och till en juridiskt jämlik samhällsutveckling som möjliggör konkurrens, med
resurser riktade mot demokratins behov. Till sakkunskap inom samhällsutveckling
hör att vara ett föregående exempel på utbildningsfaktorer och kulturell
framgång som ett eget personligt utbildningsarbete och som en vägledande,
rådgivande och självständigt övervakande av inriktningen på gott beteende i
enlighet med kulturella förmågor.
Pedagogiskt
arbete och det pedagogiska arbetet med att iaktta gott uppförande kan redan sägas
vara råd för framsteg med frihet i
livet för alla deltagare och handledare i själva verket. Resurser måste alltid
skapas också inom utbildningen, som ett verkligt bevis på ett välmående sätt
att leva i samhället och på en global förståelse av livets frågor, med
principer om handledning, ansvarsfördelning och verbala mål för alla. Det är
också en direkt demonstration av demokrati och ett svar på principerna om
utveckling, frihet och rätten att presentera kultur.
Att ta emot
kulturarbete är en nationell och konstnärlig tradition. Den har också sina
rötter i konst- och kulturhistorien som en nationell tradition av arbetets mål.
Gaza är en synbart återhämtande och traditionell plats att bo på för många palestinier.
Innovativa mål som inte förhärdar någons sinne och som inte kränker känslan av
rättigheter genom arbete i enlighet med situationen i Gaza är också djup frid
och samvetsgrannhet som odlar människors sinnen i mänskliga relationer och
särskilt i målen att växa som människa kulturellt.
I ord kan man
säga att den kulturhistoriska slingrande av nationens framgång varierar från
självkännedom om allt arbete till förmedling av traditioner till naturens
förmåga att möta information om det förflutnas värld. Personifiering kan vara
behovet av information om likheten mellan tradition och modernitet. Att placera
sig själv i en minoritet av befolkningen, med variationerna i kulturlivet under
perioderna, är också ett sökande efter kulturella och utvecklingsmässigt
innovativa uppgifter.
Arkitektur
handlar om känslor och att vara fast besluten att vara trygg. Det finns alltid
en uppgift och tid att placera sig själv i en kedja genom hela livet för att
håva in det sociala sättet av människor och natur. Livet är inte lätt, utan
delar upp det i en social och en asocial livsstil. Forntida liv är baserat på
observationer.
Uppfostran,
utbildning, framgång i arbetslivet och åldrande måste kombineras med den egna
livlinan, att man tar tid för hållbara gemensamma mål för människor och att man
tar ett gott ansvar för det arbete som de kräver. Det av naturen svåra
språket är en märklig fråga om huruvida shamanismen som väktare av
den naturliga delen är mänskligt värd ansträngningen även i en komplex
samhällsutveckling.
Observationsbaserat
förhållningssätt och att ta emot frid från medmänniskor är forskningsfredens
språk. Att presentera den kulturhistoriska traditionen och föra
föreställningen vidare till den språkliga utvecklingens nivå är på grund av
verkets meningsfullhet att inte nå till själens nivå. Att försumma dess
utveckling är att vara etiskt medveten om livets oförutsägbarhet på ett bra och
ganska deltagande sätt tillsammans.
Arbetet har bara
varit tvunget att utvecklas till den redan höga etiska nivån av att skapa ett
mänskligt liv. Konsten i sig är ett drömtillstånd i det mänskliga livet, och
den uppfyller ibland mänsklighetens behov av kunskap och handling. Konst kan
vara en del av ett uppdrag, som återuppbyggnaden av Gaza.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti